Tuesday, February 17, 2009

Happy Birthday Eimran..



Tengoklah.. gaya keluar pun dah macam super hero..
Ada gaya 'superman' tak..


3 Februari yang lepas birthday Eimran yang ke-5..kejap jer dia dah 5 tahun... dan tak sangka pulak eimran & babanya berkongsi tarikh lahir yang sama... so senang sikit aku nak celebrate..jimat kos...


Biasalah.. eimran ni..bila birthday dia..kita kena wish happy birthday.. birthday milyn pun kena wish kat dia juga..birthday mama pun sama gak..sampai b'day wan & tok wan pun kena wish kat dia sekali..potong kek pun dia yang nak potong & sume org kena nyanyi lagu untuk dia sekali...


ini macam kalu.. satu tahun.. dia leh sambut b'day tiap2 hari... tapi kenkadang aku kelakar sebab sambut b'day anak aku banyak kali.. kat umah kitorg.. pas tu g umah mak aku bawak lagi kek.. balik kg sambut lagi.. hush... banyak kali kena beli kek..


Dulu2.. seingat aku masa kecik2 jer sambut b'day.. itu pun kek mak aku buat sendiri.. jemput kawan2 sebelah umah.. ada kacang..ada coklat wafer..(apa nama ntah tapi plastik dia warna coklat belang oren). Itupun rasa macam dah happenning habis.. especially kalau buat kat umah tok lama.. maklumlah..kat area kg pasir tu kira abah aku org yang paling hebatlah kat area tu..soljar katakan..pangkat besar lak tu..


Tapi itu sume tinggal kenangan.. sambut hari jadi pun ala kadar jer sekarang.. wish pun main2 sms jer.. maklumlah.. adik beradik sume jauh2..diperantauan..


p/s: teringat aku ada ambik gambar ngan kakak aku kat studio pegang bunga... hahaha..

11 comments:

Anonymous said...

happy birthday abang emiran, pak lang tak sempat bagi hadiah la...

eh hari ni pun birthday arman yang kesembilan bulan... huhu

Wafa said...

Tak per Pak Lang.. leh accumulate dengan yang tahun2 sebelumnya..

Happy birthday to Hazeqah too..on 16th Feb...

Permata Nusantara said...

yee.....eimran ckp mama die nk beli kek Ben10....naseb baik ari tu birthday makchik dgn maksu xde kanak2 yg menagis nk tiup lilin....(^_^)

Mak chik blum wish zeqah Hepi birthday.....nanti mak chik kol yeee..(^_^)

Shima said...

hai cik wafa..

ko ni potong stimla aku baru nak masukkan entry ni dalam blog aku .. nanti kata aku ciplak idea ko pulak..

Wafa said...

permatanusantara,
Kek Ben10 dapat sponsor dr Mak Long Puchong.. jumat duit mama 80 hinggit..

Cik Shima,
La.. yer ker..topic jer sama..isi lain2...takper..

btw..semangat tengah berkobar2 nak update blog ni sejak tengok penulis resah hari2 ada citer panasss..

Shima said...

cik wafa..

Patutla aku tengok hari-hari update blog. Bersemangat.. semuanya cerita panas terutamanya berkenaan bibiks.. ha ha..

pssstt... ko update blog pepagi ni baik2 takut Boss lalu depan tak nampak.. ha ha..

Wafa said...

Cik Shima..

Update blog pepagi senang..sebab bos g minum.. hahaha..

Anonymous said...

penulis resah update blog hari2 sbb nak isi masa lapang.

kat sini takde pavilion, OU, mid valley, KLCC yang boleh gi jalan2 hujung minggu, panggung wayang pun xde

kat sini takde sedara-mara, nak balik kampung tiap2 minggu jauh tak boleh sbb jauh...

jadi tulis blog je lah hari2

Shima said...

penulis resah..
baguslah kalau bidang penulisan blog dijadikan tapak mengasah bakat penulisan di samping mengisi masa lapang.

ada satu lagi yang penulis resah suka buat untuk mengisi masa lapang... MAKAN!! hu hu.. habis sumer kedai makan pelosok KB dia dah pegi..

aku rasa kalau ko masih kat kelantan tu lepas 3 tahun bukan setakat dash dash lagi.. dah boleh apgred jadi dush dush dush (bunyik tapak kaki) hu hu..

Wafa said...

mywanfai,
TGV x der..wayang kulit kan ada..

shima,
tu la pasal.. dah banyak kali aku try masuk line..tapi herbalife aku still x laku2 kat kelantan..hu..hu..

Educator_2009 said...

ye...hadiah pun kena bagi utk sume kanak2 walaupun hari tu bukan harijadi diaorg..pheawww....