Thursday, March 12, 2009

Alamak..macam mana ni..

Adik aku yang ke lima akan berkahwin pada pertengahan bulan 5 ni... Insya Allah.. tapi yang memeningkan aku bukan pasal dia..tapi pasal aku... baju dah siap tempah.. (mujur mak aku sponsor kain.. terima kasih mak...jimat..jimat..huhu..) aku sekarang ni makan tak hingat.. walaupun aku mengamalkan diet sihat dan selamat..makan nasik cuma 1 x sehari..tapi time makan tu la aku ter'extra' tambah.. maklumlah..aku masak hanya yang sedap2 jer... asam pedas buh daun kesum, gulai ayam lada api..tambah pulak dengan ikan kering beli kat pangkor hari tu..pehhh... sedap giler.. kalau setakat ikan goreng stail minang penulis resah tu... aku pejam mata pun boleh masak...hahahaha..

Kerja aku sekarang ni memang overloaded... tambahan pulak aku sekarang ni sibuk dengan ujirasa produk..so semua produk yang sampai kat aku..semua aku kena buat testing... iyalah..kalau tak mana nak tau sedap ke tak... rasa sikit tak der feel...kurang2 sepinggan.. macam ni..susah lah aku... alamak..macam mana ni..jangan ketat baju aku nanti dah ler...

Antara kesibukan & penyibukkan aku....huhu...


Preparation untuk food testing...makanan salai dalam tin




Sampel masak lemak cili padi dalam tin..





Testing time... sedap giler..tapi shidah tu cam marah jer aku rasa sampel dia... anyway aku dah consult dia untuk try herbalife.... hahahaha...

Well..well.. dalam tempoh x sampai 2 bulan ni..aku akan start diet GB ala herbalife..hu..hu..sebab niat aku nak pakai kebaya nyonya akeman kawin ni..hahahah... apa pun semoga semuanya berjalan lancar... Amin

4 comments:

Shima said...

hai wafa..
Apa susah.. dah terbukti Diet GB mampu menurunkan berat badan secara pantas dan berkesan setelah diamalkan oleh mywanfai berkali-kali (diulang berkali-kali).. apatah lagi apabila digabungkan dengan Herbal Life produk antarabangsa bermutu tinggi.
p.s. Susah2 contigency plan pegi aje sedut lemak.. hai bisnes kencang.. setakat sedut lemak tu ciput aje.. hu hu..

Permata Nusantara said...

haaa?? kebaya nyonya....hurm..cm best jek...nk wat gak la..heheh!!

Anonymous said...

ala aku tempah baju melayu saiz kecik berbanding saiz badan sekarang pun rileks je...

nanti start diet GB boleh lah pakai baju tu...

eh aku nak masak lemak cili pi dalam tin tu boleh tak?? huhu

Wafa said...

shima,
Sedut lemak memang boleh tapi masalahnyer..duit tu..mana nak sedut...hu..hu..

permata..
ko bukan kena pakai jubah ker..atau baju kurung..mana leh pakai ketat2...ko dah lupa ker..

mywanfai..
X sampai hati aku nak bagi ko try masak lemak cili padi dalam tin tu..bukan apa..aku takut diet GB ko tak menjadi..