Tuesday, June 30, 2009

Hobi @ Suka-suka..

Kalau sebut pasal hobi... memang ada banyak istilah.. tapi pada aku ianya lebih menjurus kepada kesukaan kita untuk melakukan sesuatu sama ada ianya obses atau pun tidak..


Dalam adik beradik aku sendiri.. masing2 punya hobi yang tersendiri.. antaranya selling, blogging, chatting, cooking, travelling, reading & snorring..zzzz.. yang tak kurang hebatnya..hobi kami yang satu ni tetap sama..eating & food carving.. heheheheh

Anyway..aku rasa sangat teruja bila dapat tau antara adik aku yang ingin menjadikan hobi mereka sebagai sumber pendapatan sampingan.. baguslah..aku doakan semoga kalian semua berjaya lah hendaknya.. antaranya myzira bersama dengan tudung-tudungnya.. dan cik permata bersama dengan cup-cup cake nyer.. (tapi asal aku dtg umah mak jer..cik permata nampak cam baru cargas dari hobi zzzz... bila masa nak buat cup cake...??) mungkin malam sesuai kot..sebab siang panas..


Apapun..baru-baru ni aku telah mendapat buah tangan daripada Akmar & Fahmi yang baru pulang dari honey moon di Cameron Highlands..terima kasih la yea.. memandangkan aku suka memasak (nak kata hobi tak jugak..) buah tangan tersebut telah aku olah menjadi pudding untuk santapan kami sekeluarga...(strawberry tu masam sangat... buat pudding baru ok..)

Soya Milk Strawberry Pudding... di buka untuk tempahan.. hehehe

p/s : Dah lama x pergi berkelah.. jom gi berkelah reramai nak... dulu gi masa kecik2 jer...dah tua2 ni x merasa... jom..jom..jom...

4 comments:

Educator_2009 said...

wahh..nampak cam sedap jer puding stroberi tuh..bagi cheq resepi sket..bole try wat mase raye kat kampung nnt..lalala..

jom r g berkelah..mandi sungai r..baru syiookk...saye on je!!!huhuh

Wafa said...

Wah.. awal-awal lagi dah confirm raya kg.. baguihla... jangan tiap2 tahun undi naik..tiap2 kali raya balik kg cam den sudah ler...

Shima said...

wafa..
nanti masa pikenik apa kata ko buat lagi puding tu nampak menggiurkan la..
wei puasa pun belum dah cabut undi ke? Nampaknya tak jadikla reunion tahun ni.. hu hu~

Wafa said...

shima..

Jangan kata pikenik.. open house raya& jamuan sekolah hannah pun mak ngah bleh tolong buatkan.. hu..hu..

raya x payah cabut undilah.. sebab setiap kali undi.. mesti undi rosak jer.. sebab peraih undi lagi fanatik daripada pengundi..